14 Mart 2012 Çarşamba

Düğün Fotoğrafçısı İsmail Özyurt

Stüdyoda fotoğraf çektirmek artık mazide kalıyor.Tek tük stüdyo fotoğrafları görür olduk artık.Bence çok da iyi oldu.Açık alanda değişik pozlarla en güzel günümüzü renklendirebiliyoruz.Bizde kısmetse öyle yapacağız.Bunun için çok araştırdım,facebooktaki hemen hemen tüm fotoğrafçıların sayfalarını gezdim.Bir fotoğrafçı çok cüzi bir miktarda çekim yapıyordu önce onunla anlaştım fakat bir iki gün sonra içime sinmediğini farkettim.İsmail Özyurt'un fotoğraflarını tek tek inceledim ve çok beğendim.Nişanlıma söyledim ve aradık tarihi belirttik.O günü boşmuş hemen randevumuzu kaptık.Fotoğraflara baktıkça o günün gelmesi için sabırsızlanıyorum.Eminim bizimde çok güzel düğün fotoğraflarımız olacak
:)

Çektiği bazı fotoğrafları sizinle paylaşmak isterim.Profili de bu : tık tık 









2 yorum:

  1. içine sinmeyen fotoğrafçıyı merak ettim psikologseval52@windowslive.com mail atarmısın??

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar