21 Mart 2012 Çarşamba

Düğün mimi aldık,hadi bakalım :)

Blog hayatıma yeni başlamış olup,daha tam çözemediğimi itiraf etmek zorundayım :)Ama yavaş yavaş öğreniyorum:)
Düğün mimi için yeni hayat' a teşekkürlerimi bir borç bilirim :)


1.düğününüz için düşündüğünüz giriş,ilk dans ve pasta müziğiniz ne olmalı? 



Eğer ki düğünüm olsaydı bir de bunlarla uğraşacaktım değil mi? Bu sorulardan muafım :)


2.yurtdışında balayına gitmeyi düşünseydiniz tercihiniz neresi olurdu?niçin?


İtalya'ya gitmeyi planlıyoruz.İkimizinde balayı için ortak hayali.


3.düğününüzde ne olmazsa keşke dersiniz?


Düğün olmayacağından keşke diyeceğim bir şey olmayacak sanırım.Ohh çok rahatım ! :)


4.nikah şahidinizin kim olmasını isterdiniz?



İkimizinde ortak arkadaşları,biricik sınıf arkadaşlarımız;Nilgün ve Muhammed :)


5.sizce nikah kıyacağınız en uçuk mekan neresi olurdu?


Balonda nikah bence uç-uk :)


6.hayalinizdeki gelin arabası hangisi?


Pembe üstü açık klasik araba  ya da kırmızı da olabilir :)


7.nedime olarak seçeceğiniz 3 kişi kim olacak?


3 tane seçersem diğerleri küser.8'ine de birer görev yüklerim artık,kendileri kaşınıyor;)


8.gelin buketiniz hangi çiçeklerden oluşmalı ve ne renk olmalı?


Pembe güller


9.gelinliğiniz nasıl olmalı?


Gelinliğimi seçtim,dikiliyor.Bakalım nasıl olmasını istiyormuşum,bekleyip göreceğiz.;)


10.düğün konseptiniz hangi renkten oluşmalı?


Düğünüm olacak olsaydı,pembe-beyaz bir konsept isterdim.Ama nikah salonunun konsepti beyaz :)

2 yorum:

  1. Kübracım hemen cevaplamışsın teşekkürler;) açıkçası ilk önce "eğer düğün olsaydı" diye başlayınca bi afalladım:)) herşey gönlünüzce olsun, mutluluklar...

    YanıtlaSil
  2. :) Tercihimizi sadece nikah olarak kullandık.Arkadaşlarla eğlenmeye gitmenin daha keyifli olacağını düşündük,bakalım göreceğiz:) Sizede mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar