1 Mart 2012 Perşembe

Gelin Çiçeği ve Ayakkabı

Gelinliğin altına eskiden pembe converse giyme merakım vardı.Fakat yaşım ilerledikçe pembe topuklu ayakkabıya yöneldim.Gelinliklerin altına renkli ayakkabılar çok hoş duruyor.Annemin saçmalama,halamın öyle şey mi olur demelerine karşı ısrarlıyım:) Nişanlım da pembe ayakkabılarda benimle hemfikir.İş yerinde boş vakitlerimde internetten araştırma yaptım.Birkaç model beğendim;


Steve Madden deki uçuk pembe ayakkabıyı beğendim ama onun fotoğrafını bulamadım.Burda Mervenin Kırmızısı adlı blog sahibi Merve Hanım'ın nişanlığın altına aldığı pembe ayakkabıyı çok beğendim hemen mail attım ve o da sağolsun cevap vermiş çok mutlu oldum hemen nişanlıma söyledim.Cumartesi günü gidip tarif ettiği mağazadan bakacağım.Umarım bulurum. :)


Gelin çiçeğim için de Facebook ta birini buldum.Sayfasının adı Gelinbuketlerim Yapay ve Canlı.Çok güzel modeller var tavsiye ederim.Eminönü'ne gittiğimde birkaç yere daha bakmadan karar vermek istemiyorum.Çiçeğim de pembe olacak kısmetse :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar