1 Mart 2012 Perşembe

Gelinlik Giyme Heyecanı

Uzun zamandır gelinlik araştırması yapıyorum.Çok açık olmasın,abartılı olmasın derken birkaç model aklımda belirdi.Ailemin de fikrini aldıktan sonra dantelli kola karar verdim.Beğendiğim modelleri sıralamam gerekirse;

Bu modellerin hepsini internetten buldum hangi moda evinin bilmiyorum.


Bu gelinliğin etek kısmının nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok ama çok beğendim.

Ve işte benim gelinliğim,eteği daha kabarık olacak kısmetse :)
Kartal'da halamla gezdik.Flash diske attığım bu fotoğrafı gösterdim.Birkaç yerden fiyat alıp çıktık,en son çarşıdaki Melahat Moda Ev ine girdik en uygun fiyatı verdi ve anlaştık.Hiç gelinlik denemeden olmaz bu iş dedim ve iki gelinlik denedim.Nişanlım da beni görmek istedi son anda o da geldi.Birinci gelinlik prenses etekti ve straplezdi üstü taşlıydı,çok güzeldi fakat benim modelimle alakası yoktu üstüne danteli koyup hayal etmeye çalışsam da nafile.İkinci gelinlik ise dantel etekti nişanlım daha çok beğendi.Giyerken çok heyecanlıydım ama giydikten sonra perdeyi açtığımda nişanlımın gözlerindeki ışıltı ve heyecan beni daha çok heyecanlandırdı.Nasıl olmuşum ? sorusuna 'prenses gibisin' cevabını almak kadar güzel bir şey yoktu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar