12 Mart 2012 Pazartesi

Kapitone aşkııııı :)

Merhabalar;

Yağışlı bir haftasonu kadar kötü bir şey yok bana göre.Eve tıkılıp kaldık :/ Evimizin salonu için koltuk arayışına giriştik.İnternetten bolca fotoğraf indirdim,nişanlıma mailledim.Ortak kararımız;kapitone koltuk.Renk konusunda  biraz ters düştük.O mavi ;bense pembe istiyorum.Birkaç yerden fiyat aldık dudağımız uçukladı.Tesadüf bir mobilyacıya denk geldik ve fiyat aldık,sıkı pazarlık sonucu biraz daha makul oldu.Renk konusunu tartışırken ordaki koltuğun rengini çok beğendik ve koltuklarımızı rengi çok alakasız şekilde kum beji oldu :)Beyaz,lükens ayaklı masa ve konsolla da salonumuz tamamlanmış oldu.Haziran'da teslim edecekler.Sabırsızlıkla bekliyoruz.Kapitone araştırmalarım sırasında beğendiklerim;


Nişanlım bu takımı çok istedi ama buna uygun halı bulamayız diye kafa şişirmeme dayanamadı :)


Yatak başlığında da çok hoş duruyor.Şimdiki yatak odamız böyle değil ama eminim ilerde dayanamayıp böyle bir şey alacağız .:)

6 yorum:

  1. canım çok hoş gerçekten koltuk takımı bende koltuk arayışındayım sen nerden yaptırdın bilgi verirmisin?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım,kartalda bir mobilyacıya yaptırdık hatta bugün teslim aldık,çok memnun kaldık eğer yakınsan ve o magazaya bakmak istersen mail atabilirim sana

    YanıtlaSil
  3. bende tuzladayım canım yakınım kartal'a evi tuttuk bizde mobilya bakacağız mailini bekliyorum adresim busrakaya8925@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail attım,yine sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin canım..
      Sevgiler..

      Sil
    2. merhaba google dan tesadüfen buldum sizi :) iyi ki bulmuşum acaba bana da mobilyacı hakkında bilgi verir misinizzz teşekkür ederimmm... m.gizemdincer@hotmail.com

      Sil
  4. Merhaba bende mobilyacının adresini istiyorum aysegul.kucyu@hotmail.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar