13 Mart 2012 Salı

Türk kahvesi:)

Türk kahvesi, Türkler tarafından keşfedilen kahve hazırlama ve pişirme metodunun adıdır. Özel bir tadı, köpüğü, kokusu, pişirilişi, ikramıyla kendine özgü bir kimliği ve geleneği vardır. Telvesi ile ikram edilen tek kahve türüdür.
Kahve yemek üzerine içildiğinde, sindirimi kolaylaştırır.Asıl yararı hayali genişletir, hafızaya güç verir, hareket sağlar ve gevşekliği giderir. Kahvenin düşünceye açıklık getirdiği bir gerçektir.

-Türk kahvesiyle pek aram yoktur ama nişanlım çok sevdiği için yapmaya başladım.Onunla birlikte bende içmeye alışacağım.Her yerde kahve fincanlarına bakar oldum,eminim çeşit çeşit alıp koleksiyon yapmaya başlarız.İnternetten fincan modellerine baktım,burada da paylaşmak istedim.











Bunlar Tepe Home da vardı.Çay fincanı olarak satılıyor.Ama sütlü kahve için de olur,
neden olmasın ?








4 yorum:

  1. fincanlar ve kahve sunumları harika :)
    bende isteme merasimim yaklaştıgından türk kahvesi püf noktalarına takmış durumdayımmm

    YanıtlaSil
  2. Asagidan 3.siradaki fincandan ariyorum nerede bulabilirim!!

    YanıtlaSil
  3. 2.siradaymis pardon mavi olani soruyorumm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepe Home'da vardı 2012'de ama şimdi nerde vardır bilmiyorum,görürsem veya duyarsam bu yorum kısmına yazarım :)

      Sil

Değerli yorumlar