30 Mayıs 2012 Çarşamba

Mezuniyet Sevinci

Benim güzellerim,cimcime kardeşlerim 5.sınıfı bitirdiler.Günler öncesinden heyecanları başladı,her gelene giyip gösterdikleri kıyafetlerinin dikişlerini bile ezberledim.Bu hafta onların yaşadığı heyecanı bende haftaya yaşayacağım,hemde daha büyüğünü! Küçük prenseslerimiz kuaförde saçlarını yaptırmışlar,elbiselerini giymişler beni bekliyorlardı.İşten geldim,kapının arkasına saklanmış iki bıcırıkla karşılaştım.Heyecandan ölüyorlardı,bu ne güzellik böyle enişteniz de gelsin başınızda durmaya dedim.Verdikleri cevap 'Eveettt gelsin de dans edelim' Hay Allah'ım :) Annem ve babamla gittiler,ama bizde dayanamadık saat 21:30 gibi yanlarına gittik.Bir sevindiler ki anlatamam.Hemen enişteleriyle dans edip,fotoğraf çektirdiler.Bütün kızlarla eniştelerini tanıştırdılar.Bir ara bizde oynadık.E o kadar ders çalıştırdık bizde bir mezuniyeti hak ettik :)
İşte prenseslerimiz:





2 yorum:

  1. maşallah onlara pekte güzeller Allah ünverste mezuniyetlerini göstersnn inş.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar