28 Mayıs 2012 Pazartesi

Nikah Sonrası Eğlence

Nikah sonrası yakın arkadaşlarımızla eğlenmek istiyoruz dedik,onlar da tabir yerindeyse atladılar tabi :)Yaklaşık bir 40 kişi olacağız.


Nikah salonuna yakınlığıyla cezbetti bizi.Bir de şarkıcı oldu mu tamamdır bu iş dedik.O gün orda program vardı ,baktık.Davetlilerden birkaç kişi hoşgeldiniz dedi,bir bayanda  geldi 'Buyrun kime bakmıştınız?' dedi.Dedik bizde burada eğlence yapmak istiyoruz da ondan baktık.(Tabi biz böyle kotlu paçoz halde olunca dilenci mi sandılar ne :p Yok artık o kadar da değil :D )

Kendime bir liste yaptım :

FEYZA KURABİYE'den bu şirin kurabiyelerin siparişi verilecek.

Anı defteri temin edilecek
Bunun gibi bir magnet siparişi verilecek

Vee.. son olarak kızlara vermek için oje süsleyebilirim :)






10 yorum:

  1. ben de gelebilir miyiiiimmm :D

    YanıtlaSil
  2. ayyy senin de çok az kalmış ben kendi yoğunluğumdan bakamıyorum kimseye:))
    herşey gönlünce olsun canım ben de senin düğün gününde balayında olucam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin daha az,ben seni sabırsızlıkla bekliyorum :) Seninde her şey gönlünce olsun canım :)

      Sil
  3. çok iyi düşünmüşsünüz canım bnm nişanlım düğün istemeseydi kesin ben de böyle yapardım iyi eğlenceler ;=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tubitosum,düğün en son istediğim şeydi,asla ikna olmadım :)

      Sil
  4. hayırlı olsun ne tatlı ne heyecanlı hazırlıklardasınız Allah tamamına erdırsın:)

    YanıtlaSil
  5. Saol canım,hem tatlı hem yorucu telaşlardayız :)

    YanıtlaSil
  6. herşey süper görünüyor anneninde seninde ellerine sağlık :) bu magnetlerden bende düşünüyorum aslında :) herşey istediğin g,ibi olsun tatlım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar