10 Mayıs 2012 Perşembe

Ödül gelmiş hoşgelmiş :)

Sevgili gırla fikir ,gönderdiğin ödül için teşekkür ediyorum.



Benimde şimdi bu ödülü 11 kişiye göndermem gerekiyor kural böyleymiş.
Ödül verdiklerinizin bloglarına gidip ödül verdiğinizi bildirmeniz gerekiyor
Kendinizle ilgili 7 gerçeği paylaşın.

1-Yaşadığım her günün kıymetini ve aldığım her nefes için sükretmesini bilirim.


2-Çok sabırlıyım.Bu özelliğim iyi mi kötü mü bilemiyorum.


3-Ailemi çok seviyorum.Onlardan herhangi birine bir şey olursa.. diye başlayan bir cümleyi asla tamamlayamam,ağlamaya başlarım.


4-Bir olay olduğunda fazla büyütmem,büyüten insanlardan hoşlanmam.


5-Öğrencilik günlerimi tekrar yaşayabilmeyi isterdim.


6-Sulu gözüm,mekan-zaman tanımadan ağlarım.Bu özelliğimden hiç hoşlanmıyorum.Ağlamasam bile gözlerim hemen foşur foşur dolar.


7-Çikolata yemediğim gün yok denecek kadar azdır.Bu konuda bencilimdir,çikolatamı paylaşmayı sevmem.







Bende severek takip ettiğim blogger arkadaşlara bu ödülü gönderiyorum.







2 yorum:

  1. enem 7 bilinmeyenlere yolculuk ile deşifre oyunu :) bana da gönderdiğin için teşekkürlerimi sunarım fekat 7 bilinmeyenden de fazla gerçeğime karşın 11 takipçim yok yahu :D oyundışı mı kaldım ben şimcik çok eziklendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni takip etmeyen ama senin takip ettiğin kişilere de yollayabilirsin :) Ben öyle yaptım mesela :)

      Sil

Değerli yorumlar