18 Mayıs 2012 Cuma

SİLMEDEN YAZIYORUM..


SİLMEDEN YAZIYORUM


       ----  Sevgili ssdesignbutik beni mimlemiş!Çok teşekkür ederim.----
Mim Konusu:  "Silmeden, içimizden geldiği gibi yazıyoruz. Nasıl aklımıza geliyorsa o anda, düzeltmeden, en dürüst halimizle. Şu an aklımıza gelen ne olursa silmeden, üstünde oynamadan işte."

  Şuan için aklıma gelen,daha doğrusu aklımdan çıkmayan tek şey,nikah günüm.Her şey yolunda gidecek mi,saçım-makyajım istediğim gibi olacak mı,gelinlikle yürürken zorlanacak mıyım,ayakkabı ayağımı vurup yara yapacak mı,ağlamamak için kendimi tutabilecek miyim bla bla bla...Yazarken kendime gülmedim değil hani,ne bunlar kızım! dedim kendi kendime..Ama ne yapayım bunlar benim o gün kendimi iyi veya kötü hissetmeme sebebiyet verecek şeyler..Çok heyecanlıyım,şuan bile kalp atışımın sesi duyuyorum.Umarım her şey güzel ve istediğim gibi olur.Bir yandan da o günün gelip geçmesini istiyorum.Düzenimi bir an önce oluşturup,sevdiceğimle güzel yuvamızın keyfini çıkartmak istiyorum.Salona bakıp,yaa çok güzel dimiiii aşkımmmm diye şımarıklık yapıyorum,sonra mutfağa geçip yaa burası  da çok güzelll...! Sen ne  güzel evde kalıyorsun,bende kalmak istiyorum,kıskanıyorum diye sitem de ediyorum :)

  İşyerimi kafaya çok takıyordum.Artık saldım çayıra! Böyle daha mutluyum :)
  Bir de yarın ikiz kardeşlerimin doğum günü.Kaç gündür hatırlatıyorlar.11 yaşına giriyor bıcırıklarım.Doğdukları gün başta olmak üzere Asude'nin ben okuldan gelir gelmez kucağıma atlaması ve uyuyana kadar kucağımdan inmemesi,Sevde'nin bacaklarını fırının alt kısmına sokarak orda uyuyakalması ,daha birçok zorluk ve güzelliklerin hepsi hafızamda.Doğmadan önce sizi istemiyordum,anneme aldır diyordum,ama çocukluğuma verin,
iyi ki doğmuşsunuz benim canlarım !





  Şuan içimden geçenler bunlar,silmeden yazdım.
  Bu mimi tüm yapmak isteyen arkadaşlara yolluyorum.

  Sevgiler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar