21 Haziran 2012 Perşembe

Aksilikleri unutmuşum..

Hiç aksilik yaşamadık diyordum ki aklıma geldi birden.Nasıl unuturum bunu çok ilginç!Perşembe günü dış çekim yapacağız gelinlik daha önce elimde olması lazım dedim,güzel güzel anlattım.Aa olur mu ya yetişir tabiki,sen salı son provaya gel çarşamba akşamı teslim alırsın sadece duvak yapılacak dediler.İyi madem dedim,salı provaya gittim düğmeler dikilmemişti.Ölçü alındı,duvak uzunluğu ve modeli kararlaştırıldı,bindallı modeline ve taca karar verildi.Çarşamba akşamı 18:30 gibi teslim almaya gittik.Bir daha giydirme gereği duymadılar,paşa paşa eve gittik.Kardeşim hiç görmemişti,giymem için başımın etini yedi ve gelinliği giydim.Aman Allah'ım düğmeler kapanmıyor.Dedim ki olamaz ya daha dün ölçü aldı güzel kapatın,çektiler ittiler bildiğin bi 3-4 cm. açık var.Benim moral sıfırlandı,ki nişanlım da demişti ki bak son ana bırakma bir şey mir şey olur o zaman sana kızarım!Yüzüne baktım,ben sana demiştim bakışlarıyla,yürü çabuk dedi.Saat 19:00 biz gelinlikçideyiz.Allah'tan evimiz çarşıya yakın.İnanamadılar,nasıl olur ilk defa böyle bir şey oluyor falan filan..Tekrar giydirdiler ama sinirden,sıkıntıdan su ter içindeyim.Saat 20:40 gibi bitirdiler,tekrar giydim,aldım çıktım.Ne stresti!İyi ki kuaförde giyerken farketmedik!Nikah sonrası eğlencede yere düşmüş pastayı ben görme,bütün eteğimle süpür.Eteğin altı çikolatalı pasta :) Ohh canıma değsin,pis pis gelinlikçiye teslim ettim:)

Bir diğer aksilik oynarken canım arkadaşımın eteğime basıp tülle birlikte hoooopp! diyerek kayıp yere düşmesi oldu.

1 yorum:

  1. ahahaha arkadaşına çok güldüm ya yazıııkk :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar