22 Haziran 2012 Cuma

Nazar mı değdi?

1 senedir laboratuardayım ve şimdiye kadar bir balon joje bile kırmamış olan ben,balayı dönüşü başladığım ilk gün(salı günü) 2 tane kocaman beher ve balon joje kırdım.Çaatt diye önümde çatladı kollarıma kadar sıçradı.Dün evimin yanındaki marketten çıktım tapu tapu 3 basamak var ve zemin ıslak olmamasına rağmen ben ayağımı kaydırmayı başarıp paatt diye yere çakıldım,ve düşerken toparlar gibi olup düştüm çok komik ve beceri isteyen bir düşüş gerçekleştirdim,kendimle gurur duyuyorum!Bir sürü kişi başıma toplandı ben oturdum kaldım.Kaldırdılar eve gittim,eşim açtı kapıyı ağlamaya başlamıştım.Dizim kocaman mor ve yürürken çok acıyor :( Demin de iş yerinde klimanın üzerine arkadaşım soda şişesi koymuştu o çaaattt diye düş benim kollarıma ve yüzüme sıçra,bütün parçalar bana isabet etti,iyi ki kesilmedi bir yerim! Bu nazar mıdır değilse nedir ?

6 yorum:

  1. aynı şeyleri bende düşünüyorum bi hafta önce nişanım vardı ve nişanımdan sonra bizim evde peşpeşe camlar, tabaklar kırılmaya başladı, bi tabak bin parçaya bölünürmü, çok şaşırdım, tencere kapağını da çatlattım o da tuzla buz, hadi dedim ocakta unuttum sıcaktan patladı ama aksilikler ardı ardına,nazar var inanırım ben...

    YanıtlaSil
  2. nazar valla canım ama üçlemişsin bence geçmiştir... çok da takma ki felaketleri iyice toplama başına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takmıyorum ama birkaç tane daha olursa fena takcam o olcak :)

      Sil
  3. Çok güzel bir gelin olmuşsunya nazar değmiştir.Allah nazarlardan korusun.Okutun kendinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,okutamadım hala ama şuan durum iyi :)

      Sil

Değerli yorumlar