5 Temmuz 2012 Perşembe

Balayından enstanteneler..

14 Haziran'da Etstur'un düzenlemiş olduğu Alanya-Damlataş-Dim çayı-Dim mağarası gezisine katıldık.Özellikle Dim çayı ve mağarasına bayıldık.Alanya kalesinin manzarası zaten tartışılamaz.Damlataş mağarasının astıma iyi geldiğini söylüyorlar.Fakat çok küçük bir mağara,pek beğenmedik.Ama Dim mağarası gez gez bitmedi.O neydi arkadaş!Bir çoban koyunlarını otlatırken bulmuş bu mağarayı,helal olsun :)

Alanya Kalesi'nden atılan taş kesinlikle denize düşmüyor,test edildi,onaylandı.


Damlataş Mağarasından bir kare..


Burası da dim çayı üzerine kurulmuş olan alabalık tesisi..Harikaydı..




Su aşırı soğuktu.Bir de bu suda yüzenler vardı,pes!

Dim çayındaki yemek molasından sonra dim mağarasına çıktık.Bu da mağaradaki 24234 kareden biri :)


O akşam otelde Türk gecesi vardı,yemekleri hatırladım da şimdi Allah'ım sana geliyorummm 


Bu develere binip 2 adım gitmek 20 $,almayalım canlarım sağolun,uzaktan çok güzelsiniz :)


Bu canlı da nedir neyin nesidir çözemedim,akşam havuz kenarında otururken farkettim,hemen fotoğrafını çektim.


Şimdilik benden bu kadar,pazartesiden itibaren vaktim çok olacak.Sık sık postlarla başınızı ağrıtabilirim.
Yuppi!
:)

Bugün kardeşimin kep töreni var,Marmara Üniversitesi olarak Anadolu Hisarı'nda olacağız.Kendi kep törenim geldi aklıma,duygulandım bak şimdi.Hey gidi günler.

Bu yazıyı okuyan büyüklerimin yanaklarından  küçüklerimin gözlerinden öperim.
Esen kalın !






10 yorum:

  1. tam bir doğa harikası cnm hem aşk hem kültür turizmi gibi olmuş bu balayınızın böyle verimli geçmesine sevindim, resimler çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,seninde balayın böyle güzel geçer inş :)

      Sil
  2. ben daha o havuza grermiimm ay tüylerim şaha kalktı:)
    canm darısı benm kardeşin başına bak heycan yaptım şimdi bizmde 2 yılımız kaldı ablası o da istanbulda okuo balayınada bi özendim sorma
    benmde 58 gün kaldı ayıptr sölemesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde hep diğer havuzlara girdik,ona uğramadık :D senin 100lü günlerini hatırlıyorum,58 kaldı demek zaman su gibi akıyor valla :)

      Sil
  3. Biz de ETS nin o turuna katılmıştık, hatta turda herkes balayı çiftiydi:)) Demek herkesin yolu bi geçiyo ordan. Ben daha önce oralara gittiğimden öyle bi değişiklik olmuştu benim için de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet balayı çifti çok vardı bizim gittiğimizde de :) Güzel oldu,otele tıkılmamış olduk :)

      Sil
  4. hep balayı yapsak yaaa olmaz mıııı:D ohhh ne keyifliymiş canım yaa çok güzel yerler gezmişsiniz biz de bir haftasonu alanya'ya gidelim diyoruz sölemesi ayıp 45 dk. ya:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havanı yerim seninnn :) Keşke yapabilsek ama nerdeeeee

      Sil
  5. vaaay ne kaa güzel fotolar hiç gitmedim oralara merakım var bakalım allah kısmet eder ise :D kardeşini de kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar harika :)) Süper bir balayı olmuş anlaşılan :)) Kardeşini de kutlarım..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar