3 Temmuz 2012 Salı

Haftasonu ne yaptım?

Cuma akşamı eşim dışarı çıkmak istedi.Kardeşimi de çağırdı ve saat 23:00 te evden çıktık.Kadıköy'deki 360  İstanbul'a gittik.Saat 23:00'a kadar havuz başında yemek yeniyor,sonrasında ise bar kısmı açılıyor.


Hilton otelinin çatısındaki bu mekanda manzara inanılmaz.Daha kurtlarımızı tam dökememiştik,döktük geldik.Dansçı kızlar çıktı bir ara ve gözlerimi alamadım.İlginç kıyafetli ve 25-30 punto yüksekliğinde topukluyla şarkı söyleyen beyaz makyajlı zenci amca çok dikkat çekiciydi.Hem şarkı söyleyip,hem onlarla nasıl yürüdü helal olsun :p Ama çok eğlenceli ve güzel bir geceydi.Beyoğlu'ndaki manzara daha güzelmiş eşim öyle söyledi.(Eşim kelimesi hala garibime gidiyor:)

Cumartesi geç kahvaltıdan sonra caddeye gittik.Yeni bir elbise daha dolabıma eklendi.Bu arada Forever New'deki indirim devam ediyor.Harika şeyler var kaçırmayın,kaçırttırmayın:) Akşam dayımlara yemeğe davetliydik.(Eşimin hocaları yemeğe geleceklerdi,iptal oldu.)

Pazar sabahı 8:00'de kalkıp kahvaltı hazırlıklarına başladım.11:00 gibi eşimin üniversiteden arkadaşları geldi.7kişiydik.Soframa çok özendim ama fotoğraf makinem kardeşimde kaldığı için fotoğraf çekemedim.Bir dahakine kesin çekeceğim:)Sonra kahve,meyve servisi yaptım.Dışarı çıktık hep beraber,bir cafede oturduk.Akşam da bizimkiler sahile mangal yapmaya inmişler.Onların yanına gittik,bir güzel mideye indirdik.Yakar top oynadık,kayınpederim bombaydı.Eşimi tek o vurabildi,ama ne vurmak :D

Bu akşam ailelerimizi yemeğe alıyorum.İşten gelince mutfağa bir girdim,pir girdim.Tiramisu,taze fasulye,mercimek çorbası,sigara böreği,kürdan kebabı,salata,patates püresi,her şey hazır.Sabah işe gelmeden de sofrayı kurdum.Yemekten önce bir fotoğraf çekebilirim umarım.

8 yorum:

  1. İşin en eğlenceli yanı sanırım evlendikten sonrası olacak. Biz de bir evlensek de rahat etsek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle begümcüm.Kafa rahat,aileye hesap verme sıkıntısı yok,eve geç gelme diye tembihleyen yok :) Kafa nereye biz oraya modundayız :)

      Sil
  2. Bütün bunları işten gelince mi yaptınız bravo :)) Aileleriniz yanınızda ne güzel..kalabalık bir aile ve mutlu evlilik..Allah bozmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinnn..Ailelerimizin yakınımızda olması bizim için şans.Gece 1e kadar canım çıktı ama bitti neyse ki :)

      Sil
  3. kuzum sofrayı çek çok merak ediyorum. Evliliğin güzel yanları istediğini yapabilmek nasıl sabırsızlıkla bekliyorum o günü bi bilse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sabırsızlanmanı çok iyi anlıyorum.Bende öyleydim.Evlilik güzelmiş :) Çekeceğimi umuyorum,yani inşallah :)

      Sil
  4. 360'ı öyle bi anlatmışsın ki hemen gidesim geldi bacım yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git bence,ben bir daha gitmek için sabırsızlanıyorum :)

      Sil

Değerli yorumlar