8 Ağustos 2012 Çarşamba

Dün gece..

Yaz günü midemi üşütmeyi başardığım için kendimle ne kadar gurur duysam azdır.Dün amcamlara iftara davetliydik fakat fazla duramadım kalktık eve geldik.Bendeki mide burkuntusu,mide bulantısı,karın ağrısı birbiriyle kaynaşmış,bana eziyet ediyorlar..Dayanamadım annemlere gidip benim en büyük dostum bakır tencereme sarıldım.Annem karnım ağrıdığında bakır tencereyi ısıtıp karnıma koyar,ve hemencik geçerdi.Nane limon eşliğinde bakır tencereme sarılmış,basketbol maçımızı izliyorum.Bir yandan sinirlenip,bir yandan ah uh diye ağrı çekiyordum.

Perilerimiz sonuna kadar iyi götürdü.Rusya'nın 9 numaralı oyuncusu neydi öyle ya..Kadını durdurmak ne mümkün! Son anda kaybettiğimize mi yanayım kendi halime mi yanayım bilemedim.Kalktık evimize geldik,saat 2 gibiydi.Heh iyi oldum dedim uyudum ve 3'te yine ağrıyla uyandım.Sabah olmak bilmedi kıvrana kıvrana en sonunda güneşi gördüm.Şuan iyiyim,dün geceyi hatırlamak bile istemiyorummmm!
Potanın perileri sizinle gurur duyuyoruz!

2 yorum:

  1. geçmiş olsun tatlım yaz da olsa üşütülebiliyor. iftarda aç karınla soğuk suyu fazla kaçırmışsındır belki:)) yada oruç tutyorsan bünyen yorulmuştur artık dikkat et kendine;)

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım dün de benim belim fenaydı ve vantilatörden olduğuna kanaat getirdik dikkat etmek lazım bu havalara... ben de üzüldüm milli takımımıza ama olsun bizi çok iyi temsil ettiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar