2 Ağustos 2012 Perşembe

Krem şantili tatlı

Uzun zamandır yapmadığım krem şantili tatlıyı canım öyle bir çekti ki..Hemen gidip bisküvi aldım ve yaptım.Tatlı çok kolay,bir çoğunuz eminim ki biliyordur.Tatlıyı yaparken zorlandığım tek şey oruçlu olduğum için kalan şantiyi yiyememekti :)


Normalde annemle 2 paket şantiyle 2 paket bisküvi kullanıyorduk.Ama evde 2 kişi olunca ben tek paket şantiyle sadece kakaolu bisküviyi kullandım:)


Üzerine de çikolata sosunu döküp buzdolabında soğuttuktan sonra afiyetle yiyebiliriz :)




11 yorum:

  1. amaaaaa o şantiyi parmaklarını yalayıp sıyıramadıktan sonra yapmanın ne anlamı var ki :)) bu arada kan şekerim düştü sanırım resme bakınca iyice anladım, iftardan sonra bu tatlıyı yaparsam yarın ki iftara hazır olmuş olur, teşekkürler ve ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir anlamı kalmıyor gerçekten :)) İftardan sonra yapmak daha güzel olur çikolata sosunu ve şantiyi sıyırabilirsin :) mmmhhh :)

      Sil
  2. şuanda nasıl canım çekti anlatamammm :)) ellerine sağlıkk ben de denicem bugün :))

    YanıtlaSil
  3. yaa hem çok kolay hem çok güzelllerrr:)) ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Özlettin kendini bu ara :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık, pratik ama azıcık kalorili bi tatlı olmuş ama tadından yenmez o şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. vuuuuvv görüntü zaten şahane tadı nasıldır kimbilir :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlk.çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar