7 Ağustos 2012 Salı

Kuzeni de everdik :)

Sana özel post yaptım,yapma,etme,biz yandık sen yanma dedim ama yoooooohhh dinlemedi bizim kız :)İlla buba beni everseneee bubaa beni everseneee diye gezindi,e madem öyle amcam da verdi.



Çikolatadan bol bol çaldım :)



Karabiber de koydu:) Bende koymuştum,eşim de 3 bardak suyla içmişti :)


Ama bizim kız dayanamadı kahveyi ilk yudumdan sonra geri götürdü :)


Yüzükleri babam taktı.


Söz yüzükleri ..


Söz çiçeği..Pembiş pembiş çok güzellll




İkram sırasında dağıtılan söz kurabiyesi


Elime de çocuk yakışmış mı ne ! :p



Gecenin maskotu..Ailemizin mantarı Mina .Bir çocuk sürekli güler mi yaa ! :)


Bol fotoğraflı,bol sohbetli bir isteme-söz merasimi oldu.Bir kuzeni daha kaybettik ne yapalım artık :) Bizde kız kuzen bol,ver ver bitmez :)Allah tamamına erdirsin,bir ömür mutluluk versin inşallah..

5 yorum:

  1. Allah mutlu mesut etsin inşallah ikiside çok mutlu görünüyor ne diyelim darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende darısı başına diyeyim o zaman :)

      Sil
  2. ozamn şimdiden geçmiş olsun dileklerimi iletiorum:P
    ikizlerede mantarada sanada bayıldım kuzm cidden eline çok yakışmış duyguğğ teyse oluosn dieceğin günü iple çekiorum bebeğim...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar