14 Ağustos 2012 Salı

Yeni..Yepyeni..


İnsan vav şeklinde doğar, bir ara doğrulunca kendini elif sanır.

İnsan iki büklüm yaşar, oysa en doğru olduğu gün ölmüştür.

Kulluğun manası vavdadır, elif uluhiyetin ve ehadiyetin simgesidir.

O yüzden Lafz-ı ilahi elifle başlar. Elif kainatın anahtarıdır, vav kainattır.

Rabbi vav gibi mütevazı olsun ister kulları.

Vav harfinin böyle bir anlamı olduğunu bilmiyordum.Eşimin aldığı kolye ile merak ettim ve araştırdım.



Klasik vav kolyelerinden biraz farklı.İki vav harfinin kaynaşması :)
Biri ben biri de eşim :)E daha ne olsun :)


Kolye ile birlikte bu cicileri de almış.

Kadın ruhundan anlayan en önemlisi benim ruhumdan anlayan erkeği bulmuşum ve iyi ki hemen evlenmişim :) Kaçırırsam başımı taşlara vururdum sanırım :D


Bu elbise ve eteği de De Facto indiriminden kaptım.Severek giyiyorum.


Bu postu 2 haftadır ha yayınladım ha yayınlayacağım derken kısmet bugüneymiş :)




11 yorum:

  1. canım bayıldım hepsine! kolye ne kadar anlamlıymış! iyi günlerde kullan, ben de size nazar boncuğu taktım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım çok sağol nazar boncugu içinn :)

      Sil
  2. ayy kolyeye bayıldım ya anlamı ne kadar güzelmiş hakkaten, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. tatlm çok anlamlı çok ormantk bi kocan varmş ee bulmş seni sana feda olsn ama çok beğendm valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebişim daha güzelleri senin olsun :D

      Sil
  4. elbiseye bayıldım, güle güle giy canım..

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel özellikle de kolyeye bayıldımm :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar