19 Eylül 2012 Çarşamba

Dikkat kirpi çıkabilir :)


Bu sevimli kirpican annemlerin apartmanın bahçesinde karşımıza çıktı.Yanından geçsem mi geçmesem mi derken geçtim ve hatta fotoğrafını da çektim :) O kadar apartmanın içinde ne işin var senin a yavrucağızım.Sonra nereye gitti ne yaptı bilemiyorum


Pazar günü üniversitedeki ev arkadaşımı evlendirdik.Biri daha gitti kaldı geriye 9..Ne çok bekar var çevremde yahu,evlenin de gelin :)



Bandırma'dan İstanbul'a gelin geldi.Yamacıma geliyorsun diyordum amma velakin cümbür cematin düğün dönüşü köprü trafiğinde 3 saat kalınca vazcaydım.En iyisi sen arada sırada uğra banaaaaa emi gülüm :D


Farmasi'de çalışan arkadaşım bana bu kremi getirdi.Aloe vera'lı ürünleri çok sevdiğimden bunu da çok sevdim.Farmasi'nin yurtiçine satışı yok henüz ama yakında başlayacaklarmış.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar