16 Aralık 2012 Pazar

Mim*lendim :)

Denizin Yıldızı beni mimlemiş.Uzun zamandır mim yapmıyordum,teşekkür ederim:)


1)Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

-Mantığımla hareket ederim ama bu duygularımı tamamen yok saydığım anlamına da gelmiyor :)

2)İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

-Küçük şeylerle mutlu olmayı unuttular çünkü.Mutluluğu maddiyatla orantılı görenler de var artık.Eskidenmiş o iki gönül bir olunca samanlık seyran olur lafları..Ayrıca çocuklarına şükretmeyi öğretmeyen aileler,çocuklarının isteklerinin önüne geçemez oldular.Farkına vardıklarında ise geç kalmış oluyorlar.

3)Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

-Çok para harcamadan da keşke almasaydım dediğim çok şey var.Bir hevesle alıp sonra hiç kullanmadan bir kenara atıyorum.Biraz vakit geçince de birilerine veriyorum.Bir de şu abiyelere verilen paraya çok acıyorum.Bir kere giy kaldır.

4)Haklı olduğun bir konuda kendini savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

-Birkaç cümleyle savunmaya çalışırım bakarım faydası yok susar çekilirim.Çok üstelemem.

5)Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

-Tok gözlüyüm ve bu yüzden sanırım her istediğim oluyor.Allah'ım nasip ediyor çok şükür:)



Bende Alfabenin E harfi ,pembe mor alg ve yeni hayat ı mimliyorum :)

4 yorum:

Değerli yorumlar