1 Ocak 2013 Salı

01.01.2013-Sıkıntı

Eşim Aralık'ın ilk haftasından itibaren 7/24 çalışıyor.Dün eve erken (saat 22:00) geldi ve bizim için bu bir mucizeydi.Yılbaşında eğlenemedik bile.Zaten çok yorgun ve uykusuz o saatten sonra gidip gelmemiz felaket olurdu.Bu sabah da 9:00'da tekrar işe gitti.Bugün eve gelemeyecek,yarın da şüpheli.Uyumadan nasıl dayanacak bilemiyorum.

Bende kendimi temizliğe verdim.Dip köşe bal dök,yala oldu.Belim kırıldı o ayrı mesele.Temizlik işinde çalışan bayanlar nasıl hergün bu kadar çok işi yapabiliyor anlayamıyorum.Onlar şuan benim gözümde süper kahramanlar.


Bugünümü özetleyen resim tam olarak budur .Gülsem mi ağlasam mı bilemedim :/

Bir an önce 15 Ocak gelsin ve eşimin işleri bitsin.Amin!

9 yorum:

  1. kiyamam yaa allah kolaylik versin ve sanada sabir canim :(( seninde yeni yilin kutlu olsun

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. canım Allah kolaylık versin ve bir an önce 15Ocak gelsin de rahatla. 2013 umarım daha dinlendirici geçer sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canim ins.oyle gecer cok bunaldik ikimizde

      Sil
  3. canım kıyamam çok kolay gelsin ama kendine kötü davranma yaa her şey düzelir,belinin suçu ne:)) ben de neredeyse yılbaşında yalnız olacaktım eşim çalıştığından ama son anda bana süpriz oldu evde oldu.inş. eşinin yoğunluğu en kısa süre içinde sona erer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem eve hem kendime kotu davraniyorun sanirim bastira bastira sildim her yeri :) ins rahatlariz saol canim :)

      Sil
  4. ayyy nefretlik mesaili çalışmak, allah kocana ve sana sabır versin şekerim ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım SAP Danışmanlarının eşleri olarak isyanlardayız 1 Ocakta canlıya geçilmesin diye grup kuracağım isyaeeennnn :D

      Sil
  5. Insallah kavusun biran evvel :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar