31 Mayıs 2012 Perşembe

Kınamdan bir hafta önce gittiğim kına gecesi :)

Garip bir başlık oldu,farkındayım.Bugün yakın aile dostumuzun gelininin kınasına gittikMaltepe Pinhan'daydı.Aparatif yiyecekler ikram edildi.Fotoğraf çekmek yasaktı,çekemedim.Kırmızı kurdeleden gül yapılmış ve yüzüklere yapıştırılmış,kına taçları yapılmıştı.Taçlar benim tacım gibi taşlı ve büyüktü.Çerezleri ve kınaları böyle ikram ettiler,çok hoş olmuş.




Bir de görümce kurabiye yapmış.Toplam 140 kişi falandık,ben oynamadım,sadece gözlem yaptım. :)


2 yorum:

  1. sunum güzelmiş şekerimm ya
    sakıncası yoksa duykuaydin@hotmail.com a yollsana ilk resmi benmkne atayım ilgnç bi sunum;)kurabye bende düşünüorm bakalım kınaya kaç kişi gelir ya bilemedm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atıyorum canım,150-200 kişi arası olur kına sanırım :)

      Sil

Değerli yorumlar