24 Nisan 2016 Pazar

Kerem'in Diş Buğdayı

Kerem ilk incisini 8 aylıkken gösterdi.Çay bardağını alt damağına değdirdiğimizde çıkan o 'tık' sesi bizim için büyük bir sevinç kaynağı oldu.Adettendir,bebeğin dişini ilk gören ona hediye alır.İlk olarak ben gördüm hemen anneme gösterdim ve hediyeyi ondan istedim :) Ah bu anneannelerin çektiği! 

Dört gözle beklediğimiz diş çıktığına göre,diş buğdayı için hazırlıklara başlayabilirdim.İstikamet Eminönü.Marş Marş!


Diş buğdayı temalı çok alternatif var ama benim için en büyük sıkıntı tabi ki RENK!
Her şey ya mavi ya pembe! 


Hastane odası süslemesinde de mavi istemedim.Gold detaylı bir masa hazırlamıştım.(Onun postunu da hazırladığımda linki buraya koyarım)



Son olarak Mavi-Kırmızı renklerinde karar kıldım.
(Ama  bu mavi her yerde olan şu bebek mavisi değil.)


Şeker hamurlu kurabiyelerimi kuzenlerimin yardımıyla hazırladım. 


Şişlerin etrafına kırmızı ponponlar geçirdim.Sebile limonata koyacaktım ama renk olarak çok sırıtacağını düşündüğümden vişne suyunda karar kıldım.İsteyenlere limonata da ikram ettim.



Keçeden diş şeklinde basit bir kostüm yaptık.Sadece bu fotoğraf çekilirken üzerine giydirdim.
En son Kerem hangi mesleği seçecek diye merak edip,önüne makas,kepçe,fotoğraf makinesi,bilgisayar vs. koyduk. Kerem bilgisayarı seçti,babasının izinden gidecek sanırım:)

Buğdayın için lokum saklanıyormuş ve o lokumu bulan bebeğe bir hediye alıyormuş.Biz içine bir  şey koymadık,misafirlerimiz zaten hediyelerle gelmişlerdi.Ekstra külfet olmak istemedik.

İkramlarımız,
*Olmazsa olmaz Haşlanmış Buğday
*Çikolatalı Cupcake
*Şeker Hamurlu Kurabiye
*Şekerlemeler
*Börek 
*Mercimek köftesi
*Hindistan Cevizli Toplar
*Kahveli Kurabiye
*Ev Yapımı Vişne Suyu




Günün hatırası olarak sabun,anahtarlık,diş fırçası-diş macunu dağıttım.
Üzerlerindeki etiketleri zazzle dan tasarladım ve ozalitçide bastırdım.



Bu diş fırçası-diş macunu setini Gamze'nin önerisiyle bulduğum firmadan aldım.Toptan satış yaptıkları için istediğim miktarı az buldular.Diş buğdayı yapacağımı söylediğimde kırmadılar.
(NOT:Burdan firma ismini isteyen birkaç kişiye söyledim ve firma onlara gönderim yapamayacaklarını söylemiş,duyunca çok mahcup oldum,o yüzden artık firmanın ismini vermiyorum)
Bunu hazır olarak satan bir firmadan fiyat almıştım 5 tl demişti.Bana maliyeti dörtte biri kadar oldu ;)



23 yorum:

  1. aiiyy inci gibi dişleri olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Oya teyzesi,darısı senin oğluşa :)

      Sil
  2. Ne tatlı ne güzel telaşlardı :)
    Nice mutlu günlerini görelim Kerem kuzumun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy kuzum inşallah..
      Yeni gördüm yorumunu öperim

      Sil
  3. Ne tatlı ne güzel telaşlardı :)
    Nice mutlu günlerini görelim Kerem kuzumun :)

    YanıtlaSil
  4. Diş macunu ve fırçayı nerden temin ettiniz öğrenebilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresinizi yazarsanız oraya gönderebilirim firmanın ismini :)

      Sil
  5. Merhabaa. Dis fircasi ve dis macununu nerden aldiniz bende oglum icin dusunuyorum fakat bulamadim malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif Hanım,mail adresinizi yazarsanız oradan cevaplıyım sorunuzu :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. reyhanaslan242@hotmail.com ben de istiyorum bu diş macunlarından lütfen bana da söyleyin firmayı diş buğdayı yapacağım oğluma

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.Bayıldım hazırlıklarınıza.Ben de yapacağım inşaallah.Diş macunu ve fırçası bulamıyorum.Siz nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim :) Mail adresi bırakırsanız firma ismini yollayabilirim
      Sevgiler

      Sil
  8. merhaba diş fırçası ve macununu nerden temin ettiğinizi ögrenmem mumkunmu acaba? mail adresim ebrucskn1@hotmail.com şimdiden tesekkur ederım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba acaba firmayı bende ogrenebilirmiyim handeaydos@hotmail.com

      Sil
  9. Emeğinize saglik çok güzel olmuş hazırlıklarınz. Bende yapıcam. Bu hafta acaba firmayı bende ogrenebilirmiyim handeaydos@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize saglik çok güzel olmuş hazırlıklarınz. Bende yapıcam. Bu hafta acaba firmayı bende ogrenebilirmiyim handeaydos@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Firmanın adını öğrenebilir miyim
    file-gokcenaykol@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Firmanın adını öğrenebilir miyim
    file-gokcenaykol@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba firmanın ismini rica edebilirmiyim? gzmaydn35@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Macun ve fırçayı aldığınız firmayı mailime atabilir mısınız? iturker60@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, firmanın ismini bende rica edebilir miyim? mehtapugurozturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba diş macunu ve fırçayı nereden aldığınızı öğrenebilrmiyim ?
    glcnkpsl90@gmail.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar