17 Mayıs 2018 Perşembe

Yaz Tatiline Giderken Çocuklar İçin Alınacaklar Listesi


                                          Herkese uzun bir aradan sonra MERHABA :)

Çocuklu hayata geçtikten sonra bloga vakit ayırmak zorlaştı.Üzerine bir de iş hayatı eklenince hiçbir şeye yetişemez oldum.E-ticaret sitem www.baby2kids.com 'a blog kısmı ekledim.Bundan sonra daha fazla yazmayı planlıyorum.Gelelim şimdi yaz tatiline giderken çocuklar için mutlaka almamız gereken ürünlere ;)

-Kıyafet (tişört,şort,iç çamaşırı,çorap vs.)

-Güneş kremi (Trukid markasını incelemenizi öneririm.Organik içerikli ve doğal formülüyle çocuklarınız için güvenle tercih edebilirsiniz.Ben 2 senedir kullanıyorum aşırı memnunum.Kokusu da turunçgil sevenler için harika.0-2 yaş için Trubaby Güneş Kremi  , 2 yaş üzeri için ise Trukid Sunny Days güneş kremini tercih edebilirsiniz.Tamamlayıcı ürün olarak Trukid Happy Lotion Güneş Sonrası Losyonu da alabilirsiniz.

  





-Slip Stop  Hayat kurtaran bir ürün desem yalan olmaz.Islak zeminde kaymayı önleyen,kızgın kumlarda çocukların rahatça yürümesi sağlayan,hafif,çabuk kuruyan ve desenleriyle kalpleri çalan patikler.Birçok mağazada ve internet sitesinde satışı mevcut.Tek dezavantajı çocuk kapkara olmuşken ayaklar bembeyaz kalıyor :)




-Mayo,şort,tercihe bağlı olarak uv korumalı mayo,mayo bebek bezi  Huggies Little Swimmers mayo bebek bezi kullandım iki yaz boyunca ve çok memnun kaldım.Şort ve mayo çeşitleri Slip Stop markasında patiklerle aynı desenlerde mevcut.

-Kolluk ve simit vb yüzmeye yardımcı ürünler Geçen sene aldığım Cherek's marka kollukları Instagram'da siz de eminim bolca görmüşsünüzdür.Pahalı bir ürün ama hakkını veriyor.İnanılmaz memnun kaldım.Yaz boyunca sitenin havuzunda kullandık.2 sene daha rahatlıkla kullanır.Myminibaby Türkiye distribütörü,buradan inceleyip satın alabilirsiniz.

-Şapka,havlu ve müslin bez Müslin bezler biliyorsunuz ki elimizin altından ayırmadığımız ürünlerin başında geliyor.Çabuk kuruması ve su çeken özelliğiyle havuz-deniz kenarına giderken çantanıza atmayı unutmayın.Birçok markaya ait müslin mevcut ama ben torpil geçip Türk markası olan Momeasy Müslin görselini ekleyeceğim.Çift katlı havlu ve yaz için uyku tulumları da mevcut.İncelemek ve satın almak için tık tık :)
                                                                                                                                            
  

-Bebek Bezi Eğer ki uçakla gidiyorsanız yolculukta idare edecek sayıda almanız yeterli olacaktır.

-İlaçlar  Ateş,ağrı,yaralanma,güneş çarpması,böcek sokması vs gibi acil durumlar için gerekli ilaçlar

-Çocukları yolculuk sırasında oyalayacak oyuncak ve aktivite-sticker kitapları Uzun yolculuklarda çocukları oyalamak oldukça yorucu olabiliyor.Sevdiği oyuncakların yanı sıra ilk defa göreceği oyuncaklar ve kitaplar onu keyiflendirecek ve yolculuktan sıkılmayacaktır.Sticker kitaplarındaki stickerları cama yapıştırmak da alternatif yolculuk oyunlarından.Galt sihirli boyama kitaplarının kalemini suyla doldurup boyama yaptığında renkler ortaya çıkacak ve keyif almasına yardımcı olacaktır.Siteye ışınlanmak için tık tık

 

















31 Ekim 2016 Pazartesi

3. ANTEP YEME-İÇME GEZİMİZ

4-6 Kasım GaziAntep'teyiz...!

Az önce eski Antep postumu okudum,üzerinden 3,5 sene geçmiş ve et sevmediğimi sürekli yazan ben et yiyen hatta beyrana bayılan bir kişiliğe dönüşmüşüm.2014 Mart ayında 2.kez gitmiştik,farklı yerleri denemiştik bu sefer.Metanet lokantası,Katmerci Zekeriya Usta,Erçelebiler Künefe,Aşiyan Lokantası..Hepsine tekrar gideceğiz ve bu sefer Küşlemeci Halil Usta ilk öğle yemeği durağımız olacak.Sabırsızlıkla bekliyorum..

Yeni post gelmeden önce eski postu okumak isteyenler buraya tık tık :)

20 Ağustos 2016 Cumartesi

Kerem'in 1 Yaş Partisi

Kerem neredeyse 2 yaşına girecek 1 yaş doğum günü ile ilgili ancak yazabiliyorum.

1. doğum günü partisi biz anneler için çok özel.İlk yıl bizim için zor ama keyifli bir süreç,heyecanla evladımızın büyümesini seyrediyoruz ve bu özel anı sevdiklerimizle kutlamak istiyoruz.Bazıları böyle kutlamaları saçma bulabiliyor,saygı duyarım.Siz de kutlama yapanlara saygı duyun kimsenin hevesini kırmayın,ilerde çocuklarımıza fotoğraflarını gösterip mutlu olacağız anlar biriktirmeye çalışıyoruz.

Ben deniz altı konseptini seçtim ve pinterestte gezinmeye başladım.Birçok güzel fikir vardı,bende elimden geldiğince bir şeyler hazırladım.


Öncelikle pasta fiyatı araştırmakla başladım ve 3 yerden dudak uçuklatıcı fiyatlar aldım.
İstediğim pastanın fotoğrafını Kartal MADO'ya gösterdim ve 30 kişilik olan bu pastayı yaptırdım.Ne yalan söyleyeyim birebir yapacaklarından şüpheliydim ama aynısını yapmışlar.İçi de dışı kadar güzeldi.


Keklerin üzerine takmak için kürdanlara simli eva kartonundan şekiller kestim (1,balık,ahtapot) .


Şeker hamurlu kurabiyeler yapıp ferforje ağaca astım.
Popkekleri ise mekana gitmeden 1 saat önce Tchibo'nun popkek makinesiyle yaptım inanılmaz kolay oldu.



Küçük fanuslar aldım.İçlerine balık kraker,renkli sakız,şeker koydum.
Renkli kovalara da solucan jelibon ve big bubble koydum.Arkadaki balıklı vazoya lastikli balonlar koydum.



Şeker makineleri çok küçüktü ama renk kattı.
Ülker dikdörtgen çikolataları tasarladığım kağıtlarla kapladım.


Anı panosunu arkadaşım Duygu tasarladı,ozalitçiye ayaklı şekilde bastırdım.Bu masada misafirlerimize hazırladığım hatıralıklar vardı.
Öncelikle bunları koymak için poşetleri hazırladım.Simli eva kartonundan ahtapot,balık,yengeç figüleri ve mavi kartondan da yuvarlaklar keserek poşete yapıştırdım.Oynayan gözler de yapıştırdım tabi ki :)
1)Ortasında Kerem yazan renkli şekerler yaptırdım ve yıldız şeklinde şişelere koydum.(thelolishop veya gizemsekercikolata instagram hesaplarına bakmanızı tavsiye ederim.)Ben gizemsekerlemecikolataya yaptırdım,isimli olan şekerleri 3 kg dan az yapmıyorlar,aklınızda olsun. 

2)Deniz yıldızı şeklinde kokulu taş yaptım.Malzemelerin hepsi Eminönü'nde ve parti malzemeleri satan yerlerde var.Yapımı inanılmaz kolay.Tozu suyla karıştırıp esansı ve boyasını katıp kalıba döküyorsunuz.5 dk'da kuruyor ve kalıptan çıkarıyorsunuz.
3)Baloncukların üstündeki etiketleri söküp kendi tasarladığım etiketleri yapıştırdım.

4)Arkadaşım İlkay'a yengeç,balık,deniz atı,yıldız,ahtapot şeklinde keçe magnetler yaptırdım.


1 şeklinde büyük folyo balonu helyum ile şişirip , masanın kenarına astık.



Mekan: DAP Royal Towers Sitesinin Cafesi (Atalar'da)
Çalışanlardan bizi çok güzel ağırladılar,inanılmaz memnun kaldık.(İkramlı-ikramsız anlaşabiliyorsunuz.Ben ikramları kendim götürdüm sadece mekan ve içecek ücreti verdim)

Toplamda 36 kişiydik,bizim için çok güzel bir gün oldu.Bu mutlu günümüzde bizimle birlikte olan tüm sevdiklerimize teşekkürler.

Sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa yorum kısmına yazabilirsiniz.
Sevgiler...




24 Nisan 2016 Pazar

Kerem'in Diş Buğdayı

Kerem ilk incisini 8 aylıkken gösterdi.Çay bardağını alt damağına değdirdiğimizde çıkan o 'tık' sesi bizim için büyük bir sevinç kaynağı oldu.Adettendir,bebeğin dişini ilk gören ona hediye alır.İlk olarak ben gördüm hemen anneme gösterdim ve hediyeyi ondan istedim :) Ah bu anneannelerin çektiği! 

Dört gözle beklediğimiz diş çıktığına göre,diş buğdayı için hazırlıklara başlayabilirdim.İstikamet Eminönü.Marş Marş!


Diş buğdayı temalı çok alternatif var ama benim için en büyük sıkıntı tabi ki RENK!
Her şey ya mavi ya pembe! 


Hastane odası süslemesinde de mavi istemedim.Gold detaylı bir masa hazırlamıştım.(Onun postunu da hazırladığımda linki buraya koyarım)



Son olarak Mavi-Kırmızı renklerinde karar kıldım.
(Ama  bu mavi her yerde olan şu bebek mavisi değil.)


Şeker hamurlu kurabiyelerimi kuzenlerimin yardımıyla hazırladım. 


Şişlerin etrafına kırmızı ponponlar geçirdim.Sebile limonata koyacaktım ama renk olarak çok sırıtacağını düşündüğümden vişne suyunda karar kıldım.İsteyenlere limonata da ikram ettim.



Keçeden diş şeklinde basit bir kostüm yaptık.Sadece bu fotoğraf çekilirken üzerine giydirdim.
En son Kerem hangi mesleği seçecek diye merak edip,önüne makas,kepçe,fotoğraf makinesi,bilgisayar vs. koyduk. Kerem bilgisayarı seçti,babasının izinden gidecek sanırım:)

Buğdayın için lokum saklanıyormuş ve o lokumu bulan bebeğe bir hediye alıyormuş.Biz içine bir  şey koymadık,misafirlerimiz zaten hediyelerle gelmişlerdi.Ekstra külfet olmak istemedik.

İkramlarımız,
*Olmazsa olmaz Haşlanmış Buğday
*Çikolatalı Cupcake
*Şeker Hamurlu Kurabiye
*Şekerlemeler
*Börek 
*Mercimek köftesi
*Hindistan Cevizli Toplar
*Kahveli Kurabiye
*Ev Yapımı Vişne Suyu




Günün hatırası olarak sabun,anahtarlık,diş fırçası-diş macunu dağıttım.
Üzerlerindeki etiketleri zazzle dan tasarladım ve ozalitçide bastırdım.



Bu diş fırçası-diş macunu setini Gamze'nin önerisiyle bulduğum firmadan aldım.Toptan satış yaptıkları için istediğim miktarı az buldular.Diş buğdayı yapacağımı söylediğimde kırmadılar.
(NOT:Burdan firma ismini isteyen birkaç kişiye söyledim ve firma onlara gönderim yapamayacaklarını söylemiş,duyunca çok mahcup oldum,o yüzden artık firmanın ismini vermiyorum)
Bunu hazır olarak satan bir firmadan fiyat almıştım 5 tl demişti.Bana maliyeti dörtte biri kadar oldu ;)



Kardeşimin Kına Gecesi (Taslakta unutulmuş gecikmeli post )

Daha dün kendi kına gecemi anlatıyordum.Üzerinden 3 sene geçmiş ve kardeşim Betül'ün kına gecesini anlatıyorum.#zalimsinzaman diyerek Betül'ün kına gecesine dönüyorum.





Öncelikle benim yaramaz oğlumdan başlayayım,ilk yarım saat çok sakindi herkese gülücükler saçıyordu.Ne olduysa o yarım saatten sonra oldu,uykusu geldiğinden midir yoksa yoğun ilgiden mi bunaldı bilinmez,susmadan ağladı.Kayınvalidem sağ olsun sürekli ilgilendi,bana bırakmadı.Gelin odasına inip ayağında bile salladı ama dur durak bilmeden ağladı.Saat 22:00 civarı uyudu ve o yüksek seste uyanmadı.
Hamileyken mevlütte giydirmek için almak istediğim birkaç kaftan modelini telefonuma kaydetmiştim,kumaşını Pendik'teki Bursa Kumaş Pazarı'ndan aldım ve görümceme gösterdim,o da sağ olsun dikti.











Kaftan : Dikiş Evi (Bursa)
Dikiş Evi'nden kaftan kiralamak istiyorsanız bizim gibi son haftalara bırakmayın derim,çoğu kaftan rezerve edilmişti.Gerçi hepsi birbirinden muhteşemdi,fiyatları da 350 TL'den(Sadece kırmzı renk kaftanlar 350 TL) başlıyor.Biz çok memnun kaldık,herkese rahatlıkla tavsiye ediyoruz.
Benim Kıyafetim: Oleg Cassini  
Kına Mekanı: Maltepe İmamet ve Hitabet Vakfı (4. Kat)
Her salon farklı,bu salonun sandalyeleri ve süslemeleri kırmızı olduğundan ambiyansı kına geceleri için çok uygun.
Organizasyon Hizmeti de var,dansçı kızlarla gecenize ayrı bir renk katabilirsiniz,müzik ayarlama derdine de düşmemiş oluyorsunuz.