6 Ağustos 2018 Pazartesi

Kosgeb Kurulu'nda Sorulan Sorular-Girişimcilik Desteği

Geçen sene Nisan ayında Kosgeb Girişimcilik Kursu'na gidip kendi şirketimi kurmuştum.İlk 4 ay home office çalıştığım için desteğe başvurmamıştım.Aralık ayında desteğe başvurmak için beyannamemi verdim ve iş planımı sisteme yükledim.Cevap gelmedi eksik belge dendi vs. Mayıs ayında tekrar beyanname yenilenmesi gerekiyor dendi bende yeniden gidip başvurumu yaptım ve kurul için sıraya girdim.2 Ağustos'ta kurula 20 kişi çağrıldık.Benim randevu saatim 11:00'di.

Benden önceki kişi gelmeyince beni erken aldılar.Kurulda 3 kişi vardı.Tam karşımda oturan kişi gayet sıcak bir tavırla karşıladı halimi hatrımı sordu.Yanındaki kadın suratıma bile bakmadı,hiç konuşmadı.2 kişinin sorduğu soruları yazıyorum ki fikriniz olsun.Ben gitmeden internette araştırdım pek bir şey bulamadım.

-Neden bu işi seçtiniz?
-Daha önce şirket kurdunuz mu veya ortaklığınız oldu mu?
-Home office misiniz?
-Ofis kiranız ne kadar?
-Satış fiyatlarınızı neye göre ayarlıyorsunuz?
-Hangi ürünleri satıyorsunuz?
-Şirketinizin ismini nasıl belirlediniz?
-Aylık elinize net kalan nedir?
Sonucu birkaç gün içinde sistemden görebilirsiniz dediler,görüşmeyi bitirdiler.

Bu tarz basit sorulardı,iş planından da sorarlar diye bekliyordum ama sormadılar.
Yaklaşık 4-5 dk sürdü,bu kadar kısa sürmesini beklemiyordum.Danışmadaki kişiye sorduğumda diğerlerinin de çabuk çıktığını söyledi.Umarım kuruldan geçerim ve desteği alırım.

Kurula gireceklere şimdiden başarılar,benim gibi fazla stres olmayın çok kolay geçiyor.
Güncelleme: Kuruldan geçmişim Cuma günü bilgilendirme toplantısına çağrıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlar