8 Haziran 2012 Cuma

Kına Gecem :)

Sabah 8de kuafördeydim,gelinliğimi giydim saçımı yaptırdım.11:15 gibi kuaförden çıkıp fotoğrafçımızı almaya gittik.Ataşehirden onu aldık ve yola koyulduk.İlk durağımız haydarpaşaydı.Daha sonra Fethi Paşa Korusu ve Boğaz Köprüsü manzaralı bir yerde durup fotoğraflarımızı çektirdik.Hepsi harika oldu,yani bana göre :) Heyecanımı atmıştım.Kuaföre geri dönüp duvağımı çıkarttırdım,saçlarım düzeltildi tokam takıldı,abiyemi giydim,artık hazırdım.Salona gittik birkaç masa ben gitmeden dolmuştu.Sonra salon dolmaya başladı.Ben salon boş kalır derken,saat 9 gibi baktığımda boş masa yok gibi bir şeydi.Kına için hazırladıklarımı göstereyim öncelikle:




Bu da çerçevemmm :) Bol bol fotoğraf çektirdiler bununla.Koliden kesilen çerçeveyi kırmızı kartonla kapladım ve üzerine etiket ve buket yaptım.



Bunu duvara astık sonra önünde fotoğraf çekildik çok beğendiler.
Bir de darısı başına listesi yaptım.:
Onu girişe astım,tek fotoğrafını çekmemişim.Arkadaşımla olan fotoğrafı ekliyorum:


Bu listeyi daha önce yapanı görmedim,duymadım.Birgün aklıma böyle bir fikir düştü.Resimleri internetten alıp etikete bastırdım kartona gelişi güzel yapıştırdım.Herkes çok beğendi.






6 yorum:

  1. vaaay gördüğüm en özgün kına gecesiii çok sevdimmm

    YanıtlaSil
  2. çok güzel hazırlanmışsın canım çok beğendim detaylarını.. sen ne giydin peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda devamı canım http://kobicanindunyasi.blogspot.com/2012/06/kna-gecem-vol2.html,ikinci post yaptım.

      Sil
  3. kına detayların çok güzel özellikle duvara astığınız siyah kumaş ve çerçeve kesinlikle yapacaklarım listesine eklendi bile

    allah tamamını erdirsin çok mutlu olun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Değerli yorumlar