20 Eylül 2012 Perşembe

Canlı çiçeklerle yapılmış gelin buketleri













7 yorum:

  1. benim attığım çiçeğim canlı çiçek idi ama tabi bunlar kadar güzel değildiii :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saklamak için canlı almadım ahh keşkemm keşkem keşkem alaydım !

      Sil
  2. çok güzeller yaa canlı çiçekler bir başka görünüyor benim de çiçeğim kesinlikle canlı olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerin hepsini topla çok güzel şeyler yapabilirsin düğünün için :)

      Sil
  3. çooooooook güzeller kuzuumm! bayıldım bayıldım! :) Canlı çiçekleri saç spreyi ile kurutup kalıcı hale getiryorlar, yeni öğrendim. Çok güzel fikir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sayende şimdi öğrendim :) ama benim için çok geç :)

      Sil
  4. ayy benim hayalimde de bunlar varrr:) çok güzeller

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar