31 Aralık 2012 Pazartesi

Mutlu Yıllar!

Şöyle geriye dönüp 2012'ye baktığımda hayatımın dönümü olduğunu gördüm.1 sene içinde ne çok şey yaşamışım.Ev kurdum,evlendim,iş değiştirdim hatta 2 ay ev hanımı modunda takıldım ve daha neler neler..Ben 2012'yi çok sevmiştim keşke gitmeseydi :)2013 için en büyük dileğim sağlık.Sonra mutluluk ve huzur..
E birde arabam olsa tadından yenmez ! :)




Hepinize bu pasta tadında bir yıl diliyorumm..!
Not: Eğer ki büyük ikramiye bana çıkarsa Duygu'ya Mini Cooper Hamide'ye de Ford Focus alacağım.Aha da şahitsiniz :) Okuduklarımdan aklımda kalan bu istekler oldu.Daha eklemek isteyen varsa eklesin hepinize hediye edeceğim :)  Kahretsin gönlü zengin bir insanım :)

Seneye görüşürüz gibi bayat bir espri yapmıyorum ve bu postu burda noktalıyorum :)

10 yorum:

  1. mutlu seneler canım............

    YanıtlaSil
  2. Cüneyt'le ne güldük canm arkadaşım benim almış kadar oldun ay lav yü bebeğim iyi yıllar şimdiden:))

    YanıtlaSil
  3. Mutlu Yıllar Canım! Milli piyango sana mı çıktı bilemiyorum ama ben bu sene son 3 rakamını tuttudum! :) 80 TL kazandım ama bilet çeyrekti zati 20 tl alıcam! Bilet parasını çıkardım 10 Tl de kardayım yani he he he :D
    Umarım 2013 de gülümseyerek arkanda bıraktığın bir yıl olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo benim 1 rakam bile tutmadi halbuki sansli insanimdir nasil olmadi anlamadim :))

      Sil
  4. kııııızzzzz çıktı mı kız büyük ikramiyeeeee!!! Çıktıysa nömram 0554..... :D:D ne tatlısın kuzu yaaa yerim seni unutmamış eklemiş valla işte gönlü zengin olsun insan yeter ki :) ayrıca bak ben de buraya yazıyorum 2013'te üçümüz de araba alacağız dediydi dersin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciksaydi hemen duyururdum :)hadi bakalim insallah arabalaniriz :)

      Sil
  5. mutlu seneler canım tüm dileklerinin gerçek olur inşallah..

    YanıtlaSil
  6. umarım dileklerin gerçek olur...arabanı güzelce kullanırsın :)) sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar