12 Şubat 2013 Salı

İnstagram günlüğü

İnstagram yükledim yükleyeli post girmeye üşenir oldum.Yine de hemen hemen her gün girip postlarınızı okuyorum.15 günlük okul tatilinde ben sadece 1 hafta tatil yapabildim.O bir haftada ev temizliği ve arkadaşlarımı ağırlamakla geçti.Güyaa açıköğretim de çalışacaktım.Bu haftasonu olan sınavlara gitmedim,bırakmaya karar verdim.2 yıllık diplomamı alır kenara geçerim arkadaş.3 dersi versem mezun olacaktım,kredili sistem zımbırtısından dolayı bana 8 ders vermişler miii çıldırdımmm! 2.üniversite benim neyime dedim ve bıraktım.4 yıllık,2 yıllık tüm diploma çeşitleri burada gel vatandaaşşşş ! :p
Pazar kahvaltıda bu sevimli kekleri yaptım.



Kesinlikle denemelisiniz.Normal kakaolu kek hamuru yaptım.Küçük kepçeyle 1 kepçe kek hamuru üstüne 1 kepçe çikolata sosu (dr oetkerin çikolata sosunu pişirip soğutmuştum) ve tekrar 1 kepçe kek hamuru koydum.Çikolata sosunu abartmışım bazılarından taştı :)




Bunlarda aşk kurabiyelerim.Siyah boyam yoktu sarışın olduk ikimizde :)

Bu da 1 haftalık sürede sıkılınca yapmaya başladığım çarpı işim.İnce etamindeki bu desen,bana biraz zor geldi ama başardım.E acemiyiz yani napalımmmmm?? Ama çok sevdim hatta birkaç şablon buldum onları da yapacağım.


Bunlarda küpe vs. koymak için sevimli teneke kutularım.Bugün 4tane daha farklı desende gelecek.
He bir de dün yaptığım kuru fasulyeyi eşim yine beğenmedi.Bu ikinci yapışım ve sonuç hüsran :s :( İlk defa bir yemeği yapamıyorum sanırım! Fasulyenin markasını değiştirip tekrar deneyeceğim baktım olmadı bir daha kuru fasulye yaparsam aha da buraya yazıyorum.!

Sevgiler,
Saygılar Sunarım :)



20 yorum:

  1. canım ya o kekler sufle gibi mi oldu, eşim de ilk defa benden birşey istedi sufle yap dedi:)) kuru fasulye muhtemelen markasındandır canım, annem kendisi yetiştiren biryerden alıyor acaip lezzetli, ama asla marketten almayız onlar pek iyi olmuyor sanırım:(( senin başaramayacağın birşey değil merak etme dene bir daha;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortasi sivi cikolata sosu olarak kaliyor bir nevi sufleye benziyor canim bence dene,sufle hic yapmadm dr.oetkerinki de basarili onu yap istersen

      Sil
  2. Bence de kesinlikle markasından ve cinsinden muhtemelen yoksa senin elinden kaçışı yok:)Kekler nefis gözüküyor:)

    Bende 2 üniversite bitirdim üstüne açıköğretim de okiyim dedim ama yok 3. sınıftan terk bende:)Sonuçta nasıl olsa yine evhanımıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendd meslegimle ilgili bir iste degilim :)hazirandan sonra da ev hanimligina terfi etmeyi dusunuyorum :)

      Sil
  3. Allah seni:)
    ben hala netten bakıp yemek yapıyırum ama dün dediki karnıbahar yedm iyi gitti dedi
    bir zoruma gttiki
    hiç benm yaptığım yemekler için öle demiyor anne yapınca diyor..nankör bu erkek milleti...
    bu arada blog büyüktür ıg ihmal etmeyelim lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen birkac gunlugune gidiyorsun canim hangi birini yapacaksin,senin tayinin bir ciksin o zaman yaparsin bu sefer annesinin yemeklerini istemez merak etme :))

      Sil
  4. bende değişik marka fasulye aldım ve kurbanı oldum:(((geçenlerde fasulye yapayım dedim yokkk sen yapma dedi banaaaaa!!!!!!!!!!artık yapamıyomuşum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ayni durum bir de esim gec gelmisti cok acikmisti adan ac kaldi cok uzuldum,ben baska bir marka daha deneyecegim memnun kalirsam sana yazarim sende ondan alirsin;)

      Sil
  5. ellerine sağlık canım...
    muffin ve kurabiyeler çok güzel görünüyor...

    fasulye yapmayı hiç sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yemek yapmak iyi de soğan doğramak berbat bir şey !!:D

      Sil
  6. kekler nefis görünüyor canım eline sağlık, ig konusunda haklısın bloggerları azıcık tembelleştirdi.2. de olmazsa 3. de olur canını sıkma bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,umutsuz kuru fasulyeci oldu adım iyi mi :p

      Sil
  7. aşk kurabiyelerine bayıldımm canımm ellerine sağlıkk :)) kuru fasulye kesinlikle markadan kaynaklanıyor güvenilir bir fasulyeci bulmak lazımm :)))

    YanıtlaSil
  8. bişe diyim mi o keklerden bana da yazmazsan çok pis bozuşuruz ona göre :D

    YanıtlaSil
  9. ama çikolata sosunun taşması daha iyi olmuuş :)

    YanıtlaSil
  10. o kutuları nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    blogunu yeni keşfettim
    üyenim.
    bende beklerim bloguma
    sevgiler .

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar