13 Temmuz 2013 Cumartesi

Pisa-Napoli

Pisa,Toscana bölgesinde yer alıyor.Burası Mucizeler Meydanı olarak anılıyor.Pisa Katedrali,Vaftizhane ve Anıt mezar görülecekler arasındadır.



Mucizeler Meydanı işte bu kadarcık.Sadece fotoğraf çekilmek için gelen turistlerle dolu.



Meydandaki herkes değişik kol hareketleriyle bu tarz pozlar veriyor.Biz de eksik kalmadık.Bir sürü eğlenceli pozumuz oldu.

Gelelim Napoli'yeeee


Napoli'de limonlar gördüğünüz gibi kocaman :)



Makarna almak için burayı beklemiştik.Sahibinin adı Antonio.Rehberimizin tavsiyesiyle bu dükkandan alışveriş yaptık.Makarna aşığı olarak kendimi kaybettim.Çeşitli şekillerde,rengarenk makarnalar aldım.Ayrıca parmesan ve mozarella peynirini de bu dükkandan alabilirsiniz.Biz yüklü miktarda stok yaptık.Vakumladıkları için hiçbir sorun olmuyor.Ayrıca limonlu şeker almıştım,güzel mi değil mi bilemedim.Fakat harikaydı,keşke fazla alsaymışım.Giden olursa mutlaka alsın,pişman olamayacak.
(Makarnaların fiyatları 4-7 € arasında değişiyor.Parmesanın kilosu ise 35 €)

Burası da Milano'daki kapalı çarşının çakması.Çok fazla mağaza yoktu.
Napoli,sanki İtalya'ya ait değil.İnsanlar burada size yol vermiyor ve hırsızlık çok fazla.Rehberimiz sıkı sıkı tembihleyince ara sokaklarda gezemedik.Bir cafede oturup kahvemizi içtik.Vakit doldurduk.He unutmadan bu çarşıya girmeden düz devam edin,solda bir dükkan var.Her şey çikolatadan.Aklınız kalacak!Oradan bu sevimli kaşıkları aldım.Fiyatı 10 €.



2 yorum:

  1. Kaşıkların çok güzel ya :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben de böyle poz vermek istiyorummmm...ayrıca peynir benim de hep getirmeyi istediğim birşeydi.ama cesaret edemiyordum bozulur diye.yazdığın iyi olmuş.sevgiler :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar