31 Ekim 2016 Pazartesi

3. ANTEP YEME-İÇME GEZİMİZ

4-6 Kasım GaziAntep'teyiz...!

Az önce eski Antep postumu okudum,üzerinden 3,5 sene geçmiş ve et sevmediğimi sürekli yazan ben et yiyen hatta beyrana bayılan bir kişiliğe dönüşmüşüm.2014 Mart ayında 2.kez gitmiştik,farklı yerleri denemiştik bu sefer.Metanet lokantası,Katmerci Zekeriya Usta,Erçelebiler Künefe,Aşiyan Lokantası..Hepsine tekrar gideceğiz ve bu sefer Küşlemeci Halil Usta ilk öğle yemeği durağımız olacak.Sabırsızlıkla bekliyorum..

Yeni post gelmeden önce eski postu okumak isteyenler buraya tık tık :)


1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlar